
|
BONAMANA!-obviously-
Wednesday, 9 November 2011 @ 01:13 | 0 Comment [s]
when i came down from my class, i want to c my fren.. NOT YOU!i wanna c her? i know shes ur fren... but is it wrong? u cannot stop me from doing everything!u cannot control everybody! anyway, i wanna c her.. n u r just LIKE, "why is she here? she's not suppose to be here!" WHY R U LIKE TAT? i came down the 2nd time... i hang there wif my fren... but tat time u were GONE! i c ur bf but, i dunno... even _ _ _ A oso missing... i dunno where u go.. but, its sure a mystery... but who cares ryte? u dunt care abt me.. y should i care abt u.. <--- tat's 4 someone _ _ _ _ L weh, ko nape? bkn nk msok cmpo hal ko la...but cm... ntahla.. sjk ko dpt kwn bru.. ko lpe kwn lme ko...bkn nk ckp aku nk kwn ko la... but cm.. ntahla.. sjk ko dpt kwn bru ko.. ko lpe kwn ko yg sme umo ngan ko! aku tgk tdi, mcm... dorang lepak sme2... dlu nagn ko... skunk dorang2 je.. no offence... but cm aku tgk kesian ah.. mmg ah aku bkn kwn2 ko yg 1 group ngan ko... aku x taw la klau kwn2 ko 2 x kesah..or.. gmbire.. sbb ko tinggalkn dorang cm2 je... but, klau aku.. mmg dh lme dh aku mrah ko! yela, sanggop kowt!ske aty ko la kn.. idop ko.. but, ko jgnla lpe dratan... ko dh d kwn bru.. jgn lpe kwn lme ko... aku pn dlu cm2 gak.. but skunk, aku dh cbe tok brubah pe.. x tawla klau d'mate korang aku x brubah... mmg ad sesetengah prangai aku x ley brubh... but to biase ah... aku gmbire tgk ko gmbire.. tpi, aku kesian gle tgk kwn2 ko... bkn nk ckp ape ah.. aku x nak pn bzbody...but, aku gle2 kesian ah... skunk, plak tgh dh nk abis skola kn.. dorang dh nk pindh.. kwn2 ko pn nk pindh.. ko pndai2 la pikir ko kne abiz kn mse ko ngan spe... :) thn dpn, due2 dh x d... aku x tawla ko nk ngan spe plak thn dpn... :) ske aty ko la weh, idop ko kn.. aku gi meneybok ni nape.. hahahhaha dh ah.. pnt jari aku menaip tok post hary nie... smpai cni sje eh? nnt aku tlis ah agy.. hahahah :_ Sincerly, SYAKILA ADLIAH Labels: bonamana |
![]() ![]() ![]() |